miercuri, mai 28, 2008

Eveniment cultural

Ieri am fost la TNB sa ma incant cu o piesa de teatru. Evenimentul Eduard al III-lea, cu Ion Caramitru in rolul principal.


"Viziunea modernă a regizorului Alexandru Tocilescu este susţinută de o echipă artistică formată din Dragoş Buhagiar, Iosif Herţea şi Daniel Gontz.
Ilustraţia muzicală aleasă de Gabriel Basarabescu punctează, dramatic, momentele tensionate ale spectacolului şi scenele de luptă, iar Păstorel Ionescu a coordonat întreaga mişcare scenică a spectacolului. " - citat din Mediafax.


Incredibil de fascinant... am ajuns la teatru plina de entuziasm. Dupa o ora, incepusem sa imi pierd interesul... in a doua ora deja eram terminata psihic... iar in a treia ora incepusem sa ma uit prin sala sa citesc cateva impresii de pe mutrele plictisite si incacrite ale oamenilor din jurul meu. Intr-adevar, majoritatea fetelor emanau un dezinteres total, dar totusi dadeau dovada de o rabdare stoica... in asteptarea terminarii spectacolul. Este admirabil faptul ca nu cred ca a fost o persoana in sala aia care sa se ridice si sa plece... inaintea terminarii piesei de teatru.
Despre piesa in sine: costume usor dubioase, jocul slab (Caramitru neintrand in discutie) cu tente penibile si patetice, al naibii de lunga ca durata si uhhh... "ilustratia muzicala" foarte frumoasa de alt fel, dar fara nici o legatura cu piesa in sine si atmosfera ei.


PS: pisioii sunt maritati toti, am ramas eu si cu mitzi Sanda ... la birou, impartind acelasi scaun, ca pana la aparitia ghiaurilor :)

Niciun comentariu: