marți, mai 27, 2008

Joy

Ieri, ajung acasa de la servici... ma uit dupa mitzi pe strada, nu o vad, dar sper ca s-a intors si e bine mersi in casa. Intru in curte si aud un miorlait, dar parca nu al Sandei... cand ma uit, pe gard se cocotase un ditamai motanul, alb cu pete maron care miorlaia de mama focului: "Zaaatt, mah, d-aici!!! Vrei sa imi "aranjezi" pisica??!?! Zaat! La tine acasa!!!"
In casa... nu era. Ghiaurii mici, cum mi-au simtit prezenta au inceput sa miorlaie si sa chitaie. "Unde umbla mamica voastra vagabonzica?!?! pis- pis !?!". Ei se uitau la mine: "Maaauuu! Mauuuu!"... oricum, nu intelegeam ce vor sa imi zica, asta daca chiar ziceau ei ceva acolo.
Dupa ce m-am stresat ieri toata ziua, unde o fi mitzi, pe unde o umbla, sa nu fi patit ceva... in sfarsit, seara pe la 10 am gasit-o cu puiutii in brate (aia doi cu care am ramas - si asta pana maine). De bucurie ca s-a intors, primul lucru pe care l-am facut a fost sa incui geamul pe care a iesit. O zi n-are decat sa stea in casa, maine oricum mutam cazarea.

Am gasit stapan si pentru pisoiul negru de care va povesteam ca a ramas singurel si lipsit de aparare :)

Iar de maine totul revine la normal, pisoii toti la stapani, mitzi inapoi la birou.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo! Yeee...! Stiam eu ca o sa o gasesti! Intre noi fie vorba, ce facusi? Cu cat ai rascumparat-o de la tiganul la care ai vandut-o? :) Oricum ce sa zic? S-au terminat zilele bune pentru pisi. Urmeaza inchizitia de zi cu zi! Florian stie! :)