vineri, mai 23, 2008

Prima zi...

.... e prima insemnare in blog...


Acum cateva luni, o pisicuta neagra - neagra (tomberonela) s-a lipit de mine. Venea zilnic la geamul de la birou si se zgaia acolo pana o primeam inauntru s-o iubim si mai ales sa o hranim (eu si colegii mei de munca). In timp, a devenit o obisnuinta, daca intarzia deja era panica la birou: "Unde e mitzi?! Unde e mitzi?!" ... mitzi care intre timp devenise Sanda :) ... si tot in timp, micuta pisicuta a inceput sa ia in proportii, pana cand la un moment dat nu a mai incaput in propria piele si s-a divizat in 6 ... ea + 5 puiuti. Toate bune si frumoase, de acum singura problema era ca nu o puteam lasa in strada cu 5 mormoloci asa ca i-am dus la mine acasa, sa o cazez provizoriu, pana cresc puiutii suficient pentru a-i putea plasa la diverse familii adoptive. 4 puiuti si-au gasit stapan... am ramas doar eu cu mitzi si cu un puiut caruia inca ii caut un stapan.














Asadar, ea este mitzi Sanda, frumoasa mamica si puiutii ei.
Au trecut 2 luni de cand mormolocii au aparut pe lume, deja sunt niste pisicute in miniatura, obraznice si curioase :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da, de ce nu spui despre intamplarea cu pierdutu pisicii? :) Ia sa ne zici, cum s-a intamplat? A fost ceva premeditat de pisica sau o intamplare nefericita? De fapt, nu o mai suportai si..... Biata pisica:))