luni, septembrie 01, 2008

Vacanta s-a terminat

Strazile Bucurestiului sunt iarasi mult prea aglomerate.
Am plecat ieri spre servici si am avut o surpriza naucitoare. Dupa ce mi-am schimbat traseul si am crezut ca am gasit unul liber, - in loc sa raman blocata in trafic o ora si 45 de minute, puteam sa ajung la servici in 20 de minute... - well, am observat ca numarul masinilor s-a marit, chiar si pe traseul meu alambicat, dar liber. M-am gandit in sinea mea ca probabil, luni oamenii sunt mai harnici si pleaca mai devreme la servici. Azi aceeasi buluceala, aceeasi nebunie... !:?!@?!?!?@?!?@?!@?!?@ Aaaaahhhhhh!... :( Este septembrie: concediile s-au terminat, lumea s-a intors in Bucuresti...
uuffffaaaa! :( Iar trebuie sa ma trezesc mai devreme sa ajung la timp la servici.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Da, sunt multe semne... cred ca am observat cu totii ca nu mai e vacanta...
Dar tu de ce nu mai scrii nimic, sa inteleg ca sfarsitul vacantei e de vina ?

Mefi spunea...

Uuffaaa... am fost really busy!
Promit sa mai scriu :)