luni, septembrie 22, 2008

Week-end-ul unei soferite

Nu stiu cum am reusit sa fac un serial despre soferite :)
Weekend-ul la mine a inceput, ca deobicei, intr-un mod alert, cu alergaturi peste tot prin oras. Sambata seara totusi imi stabilisem un program sincronizat cu al poporului din Bucuresti - concertul lui Bryan Adams. Trafic intens, nema locuri de parcare... intr-o inspiratie de moment am intrat pe niste stradute in spatele unor blocuri sa imi caut un loc. Cand am crezut ca a dat norocul peste mine si am gasit o bucatica de asfalt sa imi odihnesc masinuta: BUFF!!! ... am cazut cu roata din fata dreapta intr-o gura de canal descoperita si nesemnalizata.
Dupa vreo 10 minute de contemplat, am avut parte de niste trecatori binevoitori care mi-au ridicat masinuta si au scapat-o de capcana acelui canal. In discutia noastra unul dintre ei a mentionat: "Ce sa-i faci?!?! Femeie la volan!".
Da, no comment. Mi-am facut-o singura. La concert nu m-am mai dus. Nu stiu ce s-a intamplat pe acolo.
In schimb am fost duminica, in Herastrau la o plimbare ca doar era o zi frumoasa si cu soare... Si cine spune ca politia rutiera romana nu este vigilenta, mai ales duminica, se inseala amarnic. Pentru prima oara (si ultima oara!) am parcat la Arcul de Triumf si am si luat amenda pentru "Oprire interzisa" si 2 puncte.
Si cu asta, m-am spovedit, sper sa mi se ierte pacatele.

Niciun comentariu: